Tuesday 25 October 2011

being phoTogrApher???

assalamualaikum w.b.t






kali nie saya na bercerita tntg hobi atau minat saya dlm bidang fotografi. 
                                

ermm~ suka sgt tgk pic2 dari photographer yg lain.nmpk menarik! saya jenis yg suka snap2 pic sana sini.. :) selain tue minat jgk dlm bidang modelling. *mimpi jela..
tp mmg itu yg saya impi2kan dan nak sgt try dlm bidang nie.tp tula x brkesempatan pun.tk ada ciri2 model pun pd diri saya nie. :( 
selalu jgk saya selak2 majalah ataupun melayari laman web brkaitan tntg dunia fesyen.mmg tertarik dan kagum dgn bakat dan kecantikkan model2 tersebut.
                                                                        

                        

 skrgnie cuba nak ubah penampilan diri tp.....x ada keyakinan diri.
suka tgk orglen pndai bergaya tp diri sndiri tidak pun. 
baru2 nie terserempak dgn kakak senior wktu di sekolah convent dulu.wah makin cntik dia skrg. da pndai bergaya,dressing up to date,ber make-up... cntik sgt! Sekarang jadi penyampai berita dekat channel apatah dekat Astro. 

tp saya suka yg mekap yg agak neutral dan tak trlalu tebal,nnti muka pun mcm hantu kn? :)
di bawah ni pic2 kakak senior saya tue..
bole jgk singgah di fb Jenab Jundi Collection sbb kakak senior saya nie buka prniagaan secara online. Jual baju,tudung terkini n dia jgk menyediakn khidmat make over utk ke mjlis tertntu sperti jamuan ke dinner ke... tk lupa jgk utk mjlis prtunangan n prkhwinan.bole lah dptkan khidmat dia nnti :)